Hej

Idag vaknade jag supersent, kvart i 1 för att vara exakt, herregud har inte vaknat så sent på jätte länge, jag kunde inte sova i natt och stackars älskling sov bara drygt 2 timmar innan jobbet idag så han ligger och nanar nu haha.
Själv har jag gjort i ordning mig för våran dejt idag, det är ju trots allt våran 11 månaders dag! wohoo nästa månad har vi vart tillsammans i 1 helt år, det känns jätte konstigt, jag menar vi träffades ju nyss haha
Får hoppas att det blir en dejt i kväll, han är ju helt slut, när jag gick in i sovrummet innan och skulle fråga när han hade tänkt vakna, så frågade han mig om jag inte hade gått och lagt mig än, stackars är så trött så han trodde det av mitt i natten, hur han klarade sig på jobbet kan man ju fråga sig:/

Ja så här sitter jag i solen och läser min bok och dricker min öl, det är ju stekhett ute! Så ut i värmen igen blir det sen måste jag nog tvinga upp honom:S
usch, usch!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Grattis! Den 30:e firar vi ett helt år =D

2009-08-20 @ 21:25:41
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Grattis! Den 30:e firar vi ett helt år =D

2009-08-20 @ 21:26:15
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nä, nu har jag läst detta 150 ggr, nu får du uppdatera. Puss&Kram Mor

2009-08-22 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0