Salong mathilda

God morgon!
Jag har vart uppe sen 8 för att björn ringde och väkte mig och jag kunde inte somna om sen, men men man ska ju inte heller sova bort halva dagen.

Igår funkade inte mitt internet så jag kunde inte uppdatera men idag funkar det!

Jag har ju vart på skolan i östersund nu i 10 dagar och haft jätte roligt! Men nu börjar allvaret, jag ska leta praktikplats och försöka hålla igång och komma ihåg allt jag har lärt mig. Jag började redan igår faktiskt. Jag köpte en eterisk olja som hette "harmoni" som jag masserade älskling med. Medans han hade bowlingmatch så gjorde jag i ordning mitt lilla spa i hans vardagsrum. Jag blåste upp madrassen, tände massa ljus och satte på lugn massagemusik. Sen fick han 2 helkroppsmassager och en ansiktsmassage:)


Det va mycket uppskattat, tror jag ....hehe:)


 

Jag pratade med min syster innan som inte visste vad hon skulle använda för att tvätta ansiktet, den lilla skiten visste inte om att tvål torkar ut huden och täpper till porerna haha så jag berägttade vad hon kunde använda och sen kom vi plötsligt in på all skit som finns i hudvårdsprodukterna såsom: koskit, urin, mineraloja, beroendeframkallande medel, och massa massa mer! Hon blev helt förskräckt och beordrade mig att skriva ett långt inlägg om detta och även berätta vad man ska använda och inte använda så det kommer ett sånt idag:)

Men nu ska jag skura golvet!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nicole

Det ser jag minsann fram emot att läsa!



Puss och kram på dig <3

2009-12-04 @ 11:56:56
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: <3

Det var väldigt uppskattat älskling :D <3

2009-12-06 @ 20:26:30
Postat av: Anonym

Vad ska man använda för att rengöra ansiktet då?:)

Tycker de flesta är alldeles för starka! eller så är de fulla me mjölk osv, så mascaran bara sätter sig ännu mer runt ögonen:(

2009-12-11 @ 21:09:00
Postat av: mathilda

Om du har känslig hy är mjölkprodukterna de bästa men va noga med att tvätta med ansiktsvatten efteråt så sätter sig inte mascaran runt ögonen. :)

2009-12-16 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0