Snart åker jag!!!

IDAG bär det av till el stockholmo! Jag gick upp vid nio idag så nu är allt packat och klart! Jag ska försöka sova på bussen till stockholm för sen kommer vi vara vakna hela natten, vi åker från stationen till flygplatsen tre i natt och sen går planet till prag vid 7 på morgonen. Så jag kommer vara vajen ett helt dygn om jag inte lyckas sova några timmar sen. Man vill ju vara pigg och redo när man kommer fram, gud va jag längtar!

Igår mötte jag upp Amanda.H. för en fika men hon va sugen på öl istället så vi droh och satte oss på en restaurang och delade en kanna och ett par cider. Det va verkligen roligt att träffa henne igen.
Men tyvärr så är inte tjejkvällar lika tjejiga som killar kanske tror, som igår till exempel så drack vi öl och jämförde muskler haha Inte så tjejigt men rätt roligt, inga cosmopolitans och kuddkrig här inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0