Dream on

Åh jag vill kunna se in i framtiden och se vad jag kommer göra om ett år! Kommer jag komma in på min älskade högskola och kommer jag få ett bra sommarjobb? Jag orkar inte vänta. Om ni bara visste hur gärna jag vill komma in på entrepenörskolan i leksand, jag har alltid velat bli dekoratör/kommunikatör att inreda rum, skyltfönster och sånt har alltid vart något jag tyckt om. När jag va liten kunde jag sitta i timmar och göra små egna rum i word, jag kopierade möbler och prylar från olika sidor på internet och klistrade in så skapade jag mitt egna rum haha och när jag inte gjorde det ändrade jag om i mitt riktiga rum, säkert 2ggr i månaden, jag älskade det verkligen och jag hade inte ens börjat 6an då haha Jag hittade även mitt drömjobb i Avesta, hur stor är chansen? Dom söker en butiksdekoratör, jag är ämnad för detta jobb ju! dit ska jag söka så fort jag får mina små papper:) Sen är det bara att hoppas. just nu sitter jag och kollar på nåt sånt dära tävlingsprogram precis som när dom klipper hår och designar kläder bara att detta handlar om att inreda rum hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste din komentar, Det är vell inte orättvist :O Jag har ju faktiskt ingen dusch, Du får tänka så. ;)

2009-02-21 @ 20:11:08
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: mathilda ohlsson

haha jag skojade mest du förtjänar alla skor i världen<3

2009-02-21 @ 20:30:36
URL: http://mathildao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0