SATC

God morgon:) Idag försov jag mig, mamma skulle inte gå upp förens åtta så jag skulle försöka ta mig upp av mig själv, så jag satte alarm på mobilen i hopp om att den skulle ringa men efterssom den satt i laddaren och va inställd på vibrera så vaknade jag icke, mamma väckte mig istället efter 7 och jag for upp som en raket. Men nu sitter jag i min säng och kollar på sex and the city. Jag ska skriva lite på rapporten till projektarbetet snart också och plugga lite på andra saker med men först måste jag piggna till i huvudet lite. Jag känner verkligen för att gå ut och ta en promenad men inte i detta vädret, det är snö och kallt ute och att gå ut i det vädret är verkligen inget jag längtar efter precis, då sitter jag hellre här med en kopp kaffe i handen och varvar ner mina tankar. Jag vill få styr på vardagen igen, gå ut och gå, tvätta bort sminket varje kväll och tvätta ansiktet varje morgon, men jag orkar inte haha, jag kände att packa upp väskan och lägga upp tvätten i högar skulle va första steget i alla fall:)

Jag saknar min älskling hur mycket som helst nu! Varför är han inte här och får mig på så bra humör som bara han kan få mig? Den killen kan få mig att skratta tills jag ligger ner :D

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe, fundera på livet och plugga så jag kan känna mig stolt över mig själv igen:)
Man känner ju sig så duktig när man får något gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0