Hemma igen, 090112

Nu är jag hemma och försöker fixa lite med bloggen men jag tror jag är för trött för det för allt blir bara fel ju:S
idag har vart en låååång dag, jag slutade vid halv 4 men hade inga lösa pengar till bussen hem och mobilen hade dött så jag gick till lisas och emmelies lektion istället och satt där och läste Elle i en och en halv timma!
sen åkte jag och lisa hem och nu sitter jag här, har bara käkat lite och nu är klockan redan halv 7!
varför?! jag är supertrött och vill bara sova men lägger jag mig nu så kommer jag med all säkerhet vakna ikväll och inte kunna somna om:S

jag ska hälla upp en kopp kaffe och ringa min honey så kanske jag får inspiration till att städa haha



Jag vill ha sommar och sol nu!
Detta vädret sänker mitt humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0