Hur är du funtat?

Något som gör min så förbannad är föräldrar som miss sköter sig när det gäller "föräldraskapet". Idag så jag en mamma som matade sin lilla bäbis med hamburgare, kött, ketchup, gurka hela kittet! Hur är människan funtad? Man ska inte mata bäbisare med sånt, dom är alldeles för små, inte konstigt att det finns barn som tror att dom föds feta, det är säkert föräldrarna som matat dom med hamburgare hela tiden för att dom inte fattar bättre, eller är det för att dom är för lata för att koka välling eller köpa bäbismat? Dum huuvuden säger jag! Det är la allmänt känt att fet mat är farligt? Hur farligt är det då inte att ge det till en bäbis, ska man verkligen börja med sånt i sån tidig ålder? sjukt att en del inte fattar vad dom gör mot deras eget barn!

Jag blev så arg så jag satt och råblängde på mamman haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0