I said brrr It's cold in here!

Gud jag fryser häcken av mig, sitter inne under täcket med en vinterjacka på mig och fryser ändå, jag är inte sjuk, inte alls bara lite dum, nån hade stängt av mitt element, jag visste inte detta, så jag fick snällt sätta på det igen och hoppas det blir varmare snart. Kaffe kan jag heller inte dricka mer idag för jag har druckit alldeles för mycket, massa kaffe på morgonen och massa på fiket haha kaffe monster!
Jag vill bara säga fy fan för olivia stalin! Inte för att jag är sur eller arg på människan nej! Utan för att jag avundas henne något så enorm. Olivia är en vän till mig som går i min klass och idag kom hon till skolan efter att ha vart på fashion week i stockholm och gått för dagmar och istället för lön så fick hon ta hur mycket kläder hon ville, men hon hade brottom så hon han bara roffa åt sig kläder för 15 tusen på tio minuter haha WHAT?! where do I sign up? fy jag vill också ha en massa fina dyra gratis kläder hehe ja olivia jag är avis! haha Ni kan kolla in olivia här.
Nu måste jag tappa upp ett bad och värma min frusna själ...eller något haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0