Sammanfattning om min kväll:)

Nu har jag och Lisa vart och hälsat på Amanda på hennes jobb, lisa var lite sugen på italienskt så vi drog dit:) Jag dock, fattig som jag är levde på bröd, kola och kaffe och några små mintchoklader:D Huset bjöd hehe det va mycket gott!!
Fick också en öl men var alldeles för mätt för att dricka av den men några klunkar i alla fall hehe Vid 8 drog vi hem igen och sen dess har jag tagit ett skönt bad, provade en ny duschgel från bodyshop som luktade gudomligt, det är verkligen skönt att lägga sig i ett varmt bubblande bad med lite mysig belysning och läsa en bra bok, man behöver göra det ibland för att lugna kroppen:) Sen har jag pratat med min babe och lyssnat på barack obamas installation, gud vilket fint tal han höll! Det påminde lite om Martin Luther Kings tal tycker jag men alla har ju sina åsikter;)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på Samantha Who som är en ny serie, jag såg bara halva förra gången så kan se första avsnittet en gång till:) Har även tagit på mig min mysdress och tänt lite ljus så nu är jag redo för min skönhets sömn:) Fick precis ett meddelande av lisa att vi har eget arbete i morgon så jag tänkte åka dit vid 9 så har jag en hel sal för mig själv om det är något som behöver fixas på mitt fat:) Jag har ju hål till klockan 11:D härligt härligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0