Nostalgi & Saknad

Hade tänk att lägga upp lite VÄLDIGT försenade bilder från Bulgarien men whataf*ck? när jag fick se bilderna på mig så insåg jag att jag har tre alternativ, 1: raka av mitt mitt ansikte (inte för mig skull utan för andras) 2: gå med i en cirkus, då kan jag ju i alla fall tjäna pengar på det eller 3:plastikoperera mig haha mycket bra alternativ, jag har såklart inte såhär dåligt självförtroende men ärligt dessa bilder ska man inte visa för folk, dom kan ju förlora synen för guds skull!

blir i alla fall lite andra fina bilder från stället:)


Lisa & Julie på planet man skymtar Nicole i bakgrunden också:)



moi



Havet från det lilla tågets synvilkel



Lisa & Nicole



Lisa & Julie ska hoppa/studdsa jag och Nicole gjorde det också!



Lisa & Julie vid poolen




Kommentarer
Postat av: Nicole

ÅÅh, underbart var det allt =P Fett ful bild hittade du på mig också, ja ;P haha. Hmm, joo, dom är nog inte inladdade till datorn från kameran än, kanske (seeeg, haha), eller så liger de på datorn. Är inte hemma så kan inte kolla =P U-N-D-E-R-B-A-R-T var det iaf där minsann =) <3

2009-01-22 @ 21:53:39
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0