Vilka (friterade) nötter en del kan vara

jag är så sugen på någonting! alltså inte godis eller glass eller något utan en honungsmelon eller galia eller något eller en smoothie ala mathilda! man tar bara frysta jordgubbar och hallong och mixar det sen drick! helt nyttigt och det godaste som finns:) mums det skulle sitta fint nu, klart choklad också skulle ,det gör det alltid, mathilda chokladmonstret! Nu är det fint på mitt rum med och jag har tänt små söta luktljus också och smörjt in mig med dove. Om min babe hade vart här så hade kvällen vart fulländad, herregud va jag längtar efter honom! Vill åka till honom nu på lördag och stanna där tills vi åker, bara busa hela dagarna och äta hand underbara kyckling på kvällarna! ohh varför går tiden så sakta när man längtar efter något?

Kollade fresten på generation fetma innan, herregud jag bli så förbannad på riktigt så arg så att jag blir stum! Är hela den amerikanska befolkningen rakt igeom hjärndöda eller är dom bara korkade?! Dom vuxna låter sina barn äta sig till döds för fan, elva åringar som har blivit så feta att dom inte kan gå och deras enda svar på detta är att "han gillar friterat" vadå jo om han gillar det så GE HAN DE! självklart! inte ska väll ungjäveln äta grönsaker eller dricka vatten istället för cola, då kanske något hemskt skulle hända, så som att han skulle överleva åldern 50! Det fanns på riktigt en 9 månader gammal bäbis som va beroende av cola, helvetes dumapa! Vid nio månaders ålder så dricker man inte cola. Mamman till bäbisen (tror jag de va) sa att "jag va 15år när jag fick honom, jag visste inget om barn" hahahaha va?! hmm...vad är bäst för min bäbis? denna bruna sörjan eller denna vita förpackningen MED EN LEENDE BÄBIS PÅ??!!!! jag vet ju inget om barn så jag tar den bruna sörjan! OOHHH jag skulle vilja åka dit och ge dom en omgång....skäll då såklar!




Kommentarer
Postat av: <3

Perfekt storlek ;) Saknar dig älskling !

2009-01-29 @ 23:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0