Grattis älskling 21 år!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Björnens födelsedag! hurra hurra hurra! Idag fyller min älskling hela 21 år! Bara 9år till 30 :O! Han kommer få en riktigt tråkig present av mig, men det va en kamp att få ut något av honom om vad han önskade sig men men någon gång kanske det kommer till användning. Kommer visa det sen men man vet aldrig om han är inne och kikar här innan han kommer hem. Idag ska vi åka till hans föräldrar och äta med, bra ddet för jag hade tänkt laga till något riktigt mumsigt men efterssom jag inte klarar av matlagning så funkar detta bättre haha sen va det jätte längesen jag såg dom med så det ska bli roligt, man kommer sällan där ifrån utan magont för att man skrattat så mycket haha


Han har ju som sagt bara gamla bilder så det blev denna, tror det va från en resa till prag han gjorde, rätt härlig bild i alla fall hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0