Självbehärskning!

Åh jag är så uttråkad, jag är för trött för att städa, egentligen borde jag verkligen göra det, och tvätta med men INTE IDAG! Min Björn vill jag inte ringa och störa hela tiden heller, han måste få träffa sina vänner ifred det va ju ett tag sen nu när jag har haft honom haha Jag får helt enkelt stänga av mobilen så jag inte blir för frestad, istället kan jag planera va jag ska ge honom i present, och i morgon ska jag träffa Amanda H, längtar så! Sitter för övrigt och snackar med Emmelie nu, min lilla stumpa, som jag saknar henne! Vill träffa alla innan jag åker upp igen men alla jobbar, det suger men jag ska försöka njuta av mitt sista lov ett litet tag till, även om jag redan fick ångest samma morgon som jag kom hem från utlandet haha. Vill inte ha lov, jag vill börja jobba nu!! så jag ska skriva om mitt cv och sen är det bara att sätta igång, elelr månad i förtid är ju bara bra att vara...Jag vill verkligen skaffa erfarenheter nu, inom det jag vill arbeta med, nämligen skönhet. Jag vill jobba på ett SPA eller vanliga skönhetsavdelningen på Åhlens, bara något inom ämnet. Då skulle jag vara lycklig, men det är ju nästan omöjligt att få sig annat än riktigt skitjobb nu. Eller egentligen måste man ha jobb så får man nöja sig men den saker tänker jag inte fundera på förrens det krisar rejält hehe ne nu måste jag verkligen sysselsätta mig, jag kryper ju ut skinnet.

Mitt mantra är: Ring inte, ring inte, ring inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0