Trissepisse kom på besök

Hejsan! Nu sitter jag här igen. Har inte uppdaterat idag för jag har lekt med Trissepisse. Sen har jag vart på arbetsförmedlingen också och herregud va omständigt allt är!! Men nog om det och tillbaka till Trissa, hon har börjat gå nu, eller a vingla, men hon kan gå några små steg själv sen tar hon tag i allt och sätter mot örat och säger hallo haha hon ringde upp både min syster och min gamla klasskompis olivia, tror olivia är i frankrike nu till och med haha Men så gullig är hon! Jag bokade även tid hos frisören som jag ska till i morgon, jag ska ta bort löshåret för att låta håret vila men jag ska nog sätta i nya sen:D Får se hur det går med jobb och se, det är ju inte billigt precis. Men jag är så nervös över att jag inte kommer ha något hår kvar, tänk om det är jätte tunt! sen har jag ju världens utväxt också men det har nog inte mitt underhår haha två nyanser av brunt! Men med lite hårfärg går allt att fixa, jag hoppas bara att jag hinenr färga det innan jag åker till björn, jag åker nämligen klockan två och har tid hos frisören halv 12, haha vafan tänker jag med, jag hinner inte både ta ut slingorna, åka hem färga håret, göra i ordning mig och åka, nehe jag får väl gå och se ut som hej kom och hjälp mig då helt enkelt!

Nu måste jag packa, om kläderna har torkat vill säga.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Cool design! :)

2009-07-14 @ 11:11:45
URL: http://lunka.blogg.se/
Postat av: mathilda

Tack så mycket:)

2009-07-15 @ 11:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0