Tio tånaglar satt på en fot, en föll av och så va dom bara nio...

God morgon! Igår uppdaterade jag inte för ja hann verkligen inte. Det va bara att vakna, packa, frissan, tåget, sen när jag va framme vid halv 7 så åt vi och bara myste, jag ville inte förstöra stämmningen genom att blogga haha I alla fall, jag har nu tagit bort mitt långa hår!! Nu är mitt hår jätte koer och går inte ens ner till axlarna, det va så slitet också så sofi slängde in en klippning och tvättning, hon är så snäll verkligen, jag har hittat min frisör:) Men jag kommer inte visa resultatet förens jag har hittat en frisyr som passar mig och jag har börjat acceptera mitt (icke existerande) hår.

Haha en lite rolig sak hände fresten igår, jag stod och kollade på en familj på tågstationen eller a jag tror det va en familj, dottern och pappan kanske va lite för närgångna men i alla fall. Jag tänkte i alla fall lite dömmande för mig själv gud va kristna dom ser ut, dom såg verkligen kristna ut på något sätt haha kanske låter elakt men det är inget elakt menat. I alla fall sen när jag går bakom pappan eller pojkvännen så ser jag hur det stort som fan står JESUS på armen och Jesus <3 me eller något likande på ryggen, jag hade alltså rätt! haha

Nu sitter jag i alla fall här på björns soffa och har haft the simpsons filmen på repeat sen 6 i morses, jag har somnat direkt i början av filmen och sovit tills eftertexterna kommit och ja det är så jag har hållt på. Men nu 4timmar senare så gick jag äntligen upp och satte på kaffet för jag vill inte sova längre! Det är fint väder ute och jag vill i nte vakna upp i min egen svett en gång till, sover nämligen mellan två täcken så det blir extra varmt, men lite bekvämare:)

Måste bara berätta om något annat som hände igår! Helt utan förvarning så tappade jag en tånagel! Jag fick såklart riktig jävla panik när jag märkte att det inte satt sem den skulle och jag visste inte vad jag skulle göra, jag ringde mamma och ställde ändlösa frågor till Björn om hur jag ska göra, kommer det göra ont, när växer den ut igen osv haha men sen efter lite stöttning (eller snarare tvingning) från Björn så fick jag av den haha han hotade med att han skulle dra bort dsen annars men icke! Men jag har vart snäll i år så tomten hade lämnat en tånagel under den som rök haha den va såklart väldigt tunn men det va bättre än att måla nagellack direkt på köttet (som jag trodde skulle finnas under). Hade det vart det så hade jag målat det med haha inte fan tänker jag gå runt med nio tånaglar! Den dagen säger jag bara!

Jaja nu är det dags för mig att göra i ordning mig känner jag, eller kanske bädda ner mig igen och kolla på Las vegas, fast att jag lovat att jag ska vänta hihi

Björn har bara gamla bilder på sin dator så det får bli en extrem gammal bild på mig som jag har bytt frisyr på haha
bara som utfyllnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0