Några väl valda ord...

Jag kröp upp ur mörkret igen, borstade bort damm-råttorna och klistrade på ett leende, inte ska jag ligga där och skräpa inte. och på tal om skräp så har jag ÄNTLIGEN tagit tummen ur och städat mitt rum! Lättare sagt än gjort va det med efterssom min funa stora hylla med skönhetsprodukter är fylld till bredden och jag får inte ens plats med en tandpetare längre så va jag tvungen att möblera om lite. Så bort med smyckes-skrinen från andra hyllan, i med smyckena i en stor skål och där fick jag lite plats att ställa saker på:) Jag packade även upp så nu känns rummet mycket större när det inte står 2 stora resväskor i vägen:)

Kolla vad mysigt det ser ut på mitt nattduksbord nu!
Den lilla boken är en bok med citat och dikter om kärlek, tror jag,  den är fin som prydnad i alla fall.
Anledningen till att det ligger en ful skärbräda där med är för att datorn ska kunna vara på någonting när
jag är för lat för att sitta upp.



"" Över dörren till mitt hjärta skrev jag: Genomfart förbjuden!
Men kärleken kom skrattande förbi och ropade:
Jag går in överallt"

Herbert Shipman


"Kärleken är ett tillstånd där
till och med egoisten
glömmer sig själv"

okänd


Pengar förblindar många
Kärleken ännu fler.

Franskt ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0