Dagen med stort D!

Nu har den dagen gått och jag är så stolt över mig själv! Björn gick ju och köpte cig till mig till slut men jag rörde dom inte ens fast att dom låg framför mig! Men efter ett tag då jag kände att ilskan kom igen så tog jag min första cigarett klockan 7 på kvällen, shit jag är grym, nu är klockan 1 på natten och jag klarade äver ett dygn på 3stycken, jag röker väldigt mycket egentligen så detta är otroligt bra!

min dag idag!

kl halv 11: vaknar och är jätte glad, sicken underbar dag1!

kl 11: Märker att jag inte har några cigaretter, paniken smyger sig på med det är lugnt!

kl 12: Jag bestämmer mig för att idag är dagen "D"! Jag ska trappa ner/ eventuellt sluta!

kl 13: Paniken har ökat drastiskt och jag mår skit!

kl 14: Tårar, skakningar och mer tårar

Björn: ska jag inte köpa cigaretter till dig?

jag: Nej "snyft"!!!

kl 15: Ännu mera skrik (gallskrik)! Vem fan är så dum så den slutar röka egentligen?!

kl 15:30: Jag tar några shots för att lugna ner mig så att jag kan somna, detta utan framgång!

kl 16:30: Björn köper cigaretter till mig, jag slänger just nu saker och tänker mordiska tankar!

kl 17: Jag vägrar ge mig, jag ska inte röka än!

kl 18: jag vill inte, jag vill inte!

kl 19: hat hat hat! Jag tar första cigaretten, och det va så värt det! Det va inte speciellt gott alls, jag visste att jag kan klara detta!

kl 10:30: jag har nu förstått att jag klarar av att trappa ner, jag är starkare än jag tror, jag tar en cigarett bara för att jag vill lugna mig lite, jag är fortfarande inte klar i huvudet.

kl 01: Jag har vart så duktig idag och jag har förtroende nog att sluta, det firar vi med ett bloss! Kanske inte det bästa men jag är ändå väldigt nöjd med mig själv!

och för att inte denna helvetiska dag ska komma igen, så ska jag inte falla offer för dom små pinnarna igen!
jag skiter i hur mysigt det är att sitta ute i solen och dricka kaffe och röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0