hos sjukgymnasten

God morgon på er:)
jag är så himla trött så har inte orkat skriva förens nu, jag sov ungefär 2 timmar inatt, hade så svårt att somna, jag kunde ligga helt stilla och blunda i en timma men sen så fort jag öppnade ögonen så blev jag pigg igen.
Idag har jag äntligen vart hos sjukgymnasten, va där kvart i 8 men hade tid kvart över 8 så jag satt mest och sov med öppna ögon i väntrummet haha
Det va så pinsamt, jag va tvungen att ta av mig byxorna och ligga och göra en massa övningar, jag vet att det är löjligt och att dom har gjort detta flera ggr men ändå, jag bannade mig själv lite över att jag inte hade lite mer täckande underkläder haha Hade det vart en kvinna eller en äldre man så hade jag inte brytt mig så mycket men jag kunde väll åtminstone haft hipsters eller något, vill ju inte visa allt haha han tryckte på mina höfter och rumpa, och där det gjorde lite extra ont tryckte han i några minuter, det va nästan outhärdligt! Men det va tydligen effektivt. Så nu vet jag att anledningen till att jag har så ont är för att jag är alldeles för rörlig. Jag har för svaga muskler i höfterna och rumpan som jag måste träna upp. Så nu har jag hemläxa.
jag har 4 olika övningar som jag ska göra 3 gånger 10 på vardera sida och det ska jag göra 3ggr om dagen vilket då motsvarar 720övningar om dagen om jag har räknat rätt, och jag som inte tränar någonting tycker ju detta låter riktigt jobbigt, men förhoppningsvis blir jag i alla fall bra i höfterna, jag har en tid nästa vecka också och då ska jag banne mig ha på mig underbyxor som heter duga!

Nu ska jag fortsätta vila lite, e fortfarande helt slut.

Denna ska jag leva i idag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0