the end of the week

Helgen är över...varför? vart tog den vägen? det va ju fredag nyss:S
Björn åkte vid 2 tiden och jag somnade direkt när jag kom hem och vaknade vid 7 haha jag va mycket trött!
i fredags så kom björn vid 8 så vi myste bara den kvällen, sen i lördags så stid jag på loppis till 1, herregud dessa människor! jag va nära att börja kasta saker på dom, så irriterad gjorde dom mig.
dom kan stå och kolla på saken, prislappen sitter mitt på ändå frågar dom va den kostar, jag ville bara svara "om du nu är blind, hur kan du se mig?!" och kostar det 20 så vill dom ge tio, herregud vill jag sänka halva priset så sätter jag upp en rea skylt! En kärring ville ha en tavla jag va så trött då så jag orkade inte argumentera. hon: va kostar den? jag: phuu 10
hon: 5? jag: pust!!!(läs: dra åt helvete) ok snåle fanskap tror ni hon köpte den sen? nej! haha Vi sålde också såna små blommor man syr på kläder och sånt, men jag tyckte det va roligare att kasta dom på folk så när en kvinna fråga va de användes till så svarade jag helt ärligt, "du kan sy dom på kläder eller kasta på folk" haha vi skrattade och jag trodde jag hade charmat henne men nej! haha När vi kom hem drog jag och älskling ut på promenad, det va ju helt underbart väder!
sen kom irene och comapny och vi fikade och firade mamma:) På kvällen myste vi framför dåliga filmer hehe
Idag tvingade jag mig upp vid 9 för min älskling skulle ju åka vid 2 så då kan man ju inte siva allt för länge, nu är jag jätte trött så jag ska bara städa mitt rum, sen ska jag bädda ner mig och kolla på nån film:)


Tack för en underbar helg älskling!


Kommentarer
Postat av: <3

Tack själv älskling :) Längtar redan efter dig ! <3

2009-03-01 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0