skorna och metallica!

Oj va jag har vart lat på bloggfronten på sistone. men nu har jag i alla fall fått tummen ur röven och tagit kort på mina skor:)

idag har jag vart på utvecklingssamtal med, blev rätt nöjd med mina betyg men vi har ju ändrat till A,B,C systemet nu då a står för underkänt, b står för godkänt till väl godkänt och c står för väl gödkänt till mycket väl godkänt. Jag fick hälften C:n och häften B:n så jag är nöjd:)

Annars har jag bara städat mitt rum och läst massa tidningar idag, det har vart en riktig latdag idag men just nu är det så mycket som ska göras och hinnas så mina tankar vill helt enkelt inte fokusera. Det är för mycket helt enkelt. man ska söka skolor, söka boende, söka sommarjobb, hinna med alla inlämningar och prov i skolan och ändå få plats med ett privatliv och lite lugna studer med och nu känns det som om jag helt enkelt är fast. jag kan inte fokusera på skolan längre jag kan inte plugga helt enkelt. jag har satt mig ner många gånger med böckerna framför mig och google på gång men det händer ingenting. tankarna bara far runt i huvudet och hjärnan "kolapsar" jag vet att många känner igen sig i det jag säger. Men det är bara att stå ut den sista tiden nu helt enkelt.




Fornarina Stockholm

Bilder från Metallica är ju med på sin plats:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0