Jag är smartare än Björn all day every day!

Morgon morgon! Sicket fint väder det är idag! Jag älskar att vakna av att solen försöker tränga sig igenom persiennerna på morgonen, så härligt! Nu har Björn åkt till jobbet, eller ja han åkte ju redan vid 5 halv 6 i morses och kvar är jag. Har sovit länge idag eller a jag gick upp vid halv 11 men älskling ringde redan vid 9 och sa det vanliga:

B- Nu är det dags att gå upp!
M- Okej jag ska
B- Lovar du det?
M- Ja jag lovar! Jag går upp nu!
B- Okej, vi hörs senare då gumman, gå upp nu.
M- JA! Jag går upp nu!

Men jag gick inte upp haha, det va ju så mysigt under täcket och så kallt utanför så jag hade helt enkelt inget val.

Inatt har gubben inte sovit mycket alls, han är ju fortfarande sjuk och hans visdomstand håller nog på att ploppa upp för det gör ont hela tiden och han har ont i huvudet hela tiden. Så det va omöjligt att försöka sova, vi gick och la oss sen gav vi upp och gick och la oss i soffan istället och kollade på film och någon show med syskonen osbourne haha helt sjukt men ändå rätt så roligt!
Jag lider verkligen med honom och hans tand för jag vet själv hur ont det gör. Jag har ju redan fått mina och hunnit operera bort två av dom, det gjorde så ont så när jag skulle operera bort dom andra två så ombokade jag det 2 gånger tills jag sist avbokade hela skiten, jag behövde inte ta bort dom egentligen, så det kändes onödigt.
I alla fall jag ser detta som ÄNNU ett bevis på att jag är klokare än Mr. Sundberg! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0