Längtar till helgen

Nu ligger Björn och sussar sött:) Vi har haft en myskväll med mums mums, toblerone mix och nötter, jag åt chokladen och INGET annat hehe Det är ju lill-lördag trot allt, nu ångar jag mig för jag mår såå illa i magen, men men gott va det ju i alla fall. Jag längtar så till helgen verkligen, inte för att jag är ledig för det är jag ju i princip hela tiden haha men för att min älskling är ledig och inte behöver nana så tidigt, jag är ju lite av en nattuggla så det är omöjligt för mig att sova nu kanske om jag hade något att somna till men icke:( Det är konstigt men jag saknar faktiskt honom nu fast att han ligger bara några meter bort, då och då är jag tvungen att gå in och pussa och krama på honom för jag saknar honom så men jag får gå ut igen då han nästan slänger ut mig för han behöver ju sin skönhetssömn haha

Men i alla fall i morgon är det ju torsdag och det betyder skönhetsdag i min värld, det har blivit det för innan så träffade jag ju älskling mest på helgerna vilket betydde att jag fick fixa till mig på torsdagen så i morgon ska jag fixa ögonbrynen, smörja in mig med bus och göra fransk manikyr, jag gjorde inte det idag då jag vill vara säker på att lacket sitter som sten:) Sen ska jag torrborsta och peela kroppen och raka benen och lägga ansiktsmask, låter härligt härligt!

Men nu ska jag fortsätta kolla på How I met your mother.

Natti natti



Kommentarer
Postat av: Nicole

Ingen Toblerone i sömnen denna gången iaf? =D Hehe.



Love <3

2009-10-08 @ 10:17:55
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hahaha jag kommer aldrig glömma det! Sjukare saker får man ju leta efter;) love you babe! <3

2009-10-08 @ 10:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0