Svensson, Ohlsson och Sundberg

Jag och älskling myste med thai-hämtmat inna och kollade på svensson svensson filmen som gick på SF kanalen innan. Fan va rolig Gustav (Allan) är haha Jag skrattade så jag satte kolan i halsen.
Jag själv är lite av ett mysterium också, jag fattar inte varför jag envisas med att äta så mycket haha jag åt hälften av thai-maten, vilket var lite mer än en vanlig portion (dom fyller verkligen kartongerna till bredden) men jag tänkte att jag ska fan äta upp det. när jag är klart stönar jag och ojar mig "fan va mätt jag är, jag ska aldrig äta igen blaha blaha". Björn säger att "ja sen sitter du här om två timmar igen" fan heller tänkte jag! jag va verkligen supermätt och hade inte kunnat få i mig en chokladbit om den så satt på min haka. MEN en halvtimma senare så går jag ut i köket och värmer upp resten av maten såklart!! Sätter mig äter upp den och ojjar mig igen om att jag aldrig ska äta igen osv. haha Jag va så jävla mätt verkligen, min mage va som en stor ballong som bara svällde och svällde, men fan va gott det va!

Gustav sa en så rolig sak i filmen också..

Gustav: Men om jag lyssnade på eran mamma varenda gång hon sa nej så hade ni inte funnits här nu.

Hahaha


En söt bild på mig & älskling från när vi va ute i fredags

Kommentarer
Postat av: Nicole

Svensson svennson är ju så kul, haha, kul kommentar av gustav ^^



KramKram

2009-10-13 @ 23:22:01
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0