Till Helgen!

God morgon! Vilken härlig morgon det är! Solen skiner ute och jag är pigg och glad:)
Jag sov på soffan i natt till följd av att jag vann spelet hela tiden igår kväll, okej kanske inte därför men jag kan verkligen inte somna när jag ligger i ett helt mörkt och tyst rum med bara mina egna tankar, uscha! Så fort det blir helt tyst så är det som att någon slår på en skiva i mitt huvud och alla dessa låtar spelas, och vem kan somna då? haha

I helgen ska jag och Björn ta en tripp till Västerås för att besöka IKEA och kolla i affärer, jag är ute efter ett par snygga höst boots men jag vet inte vad jag ska ha, ska jag köra på låga lite mer som kängor eller ett par supersnygga höga med platå? Vill man va fin så får man lyda pin, eller är det lida pin? Jag har inte riktigt koll på det...

Nä nu ska jag återgå till mitt kaffe och flera avsnitt av scrubs innan jag börjar plugga!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0