En massa ord

Denna söndagsmorgon...eftermiddag ligger jag fortfarande kvar i sängen. Jag har kollat på ensam hemma 1 och 2, druckit kaffe och läst SOLO. Underbart! Vill inte lämna tryggheten och värmen under täcket ju. Så vad har denna helg fört med sig för bravader då? Jo i fredags vankades det julbord med Björns jobb. Så vid 18:00 åkte bussen till en liten ort vid namn säter där vi åt god mat och kollade på när andra från hans företag sjöng för full hals till bakom mina solglasögon. Ja det var ju karaoke men jag hade inte modet att stå där framme och sjunga så jag satt snällt kvar i publiken och sjöng för full hals där i stället. Jag hade förväntat mig överfulla medelåldersmän som vilnglade runt och folk som gjorde bort sig framför chefen men icke. Det är inte så att jag har suttit och dömt folk på förhand utan det är historier från företagsfester från förr som har format mina tankar kring det. Men detta julbord var i stället väldigt rofyllt och trevligt med mycket glada lulliga människor:) Lyckat med andra ord!

Igår var planen att vi skulle gå på loppis på morgonen men det var tyvär ingen loppis. Jag som var på jakt efter lamphållare. Istället blev det spelkväll med björns kompisar. Jag som hade gått runt och mått lite halvdåligt hela dagen (dock inte för att jag var bakis) hade på mig mina skönaste mjukiskläder och tossingarna fastlimmade på mina fossingar trodde inte att vi skulle gå ut på krogen, men ack va jag bedrog mig. Sanningen nådde fram till mig till slut och i panik sprang jag och fixade till mig strax innan vi skulle gå. På krogen satte vi klackarna (haha) i taket och spelade även lite black jack. Jag är skillad kan jag säga men sen kom björn och förstörde mitt flyt, så jag gick först massa plus men förlorade allt som en vanlig spelare haha Jag har förståelse för er där ute.

Nä idag ska jag nog fortsätta med det jag gör just nu. Nämligen ingenting alls. perfectly incapable for change

Kolla in mitt fina verk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0