What happens now...

Ja igår försökte jag på mig att baka bröd. Jag har gjort det innan och det har blivit väldigt lyckat och väldigt gott. Dock var inte det så i detta fallet. Brödet blev istället väldigt tjockt och matigt eller vad man nu ska kalla det. Det var inte precis luftigt som bröd ska vara utan tungt och smakade ofärdigt. Jag har dock bara smakat på ena brödet så jag håller hoppet uppe och hoppas på att andra brödet blev bättre. I vilket fall som helst ska det ätas upp haha kalla det vad ni vill, jag kallar det stolthet. Har här bakats ska här ätas om man säger så.

Så vad står på schemat idag då? Jo studier såklart. Idag vankas det fysisk aktivitet, ja inte på riktigt då men i studierna. Anaerob kapacitet, aerob kapacitet etc. Jag började lektionerna klockan 11 idag men kom lite för sent. haha Ja alltså jag hade såklart ingen riktig lektion att komma till men lite självdiciplin måste man ha för att plugga på distans, därför sätter jag upp en tid då jag SKA börja. Idag hade jag lite överseende med mig själv då jag hade problem med att välja bakgrundsfilm. Det blev till slut I am legend och nu what happens in vegas. Så jag kom några minuter för sent, fick en utskällning och kommer inte göra om det ;).

Nä ni, nu blir det förhör!! Måste sticka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0