En annan typ av sömnproblem

God morgon!
Jag försökte gå upp tidigt idag igen så jag var uppe med björn men efter ett tag råkade jag sluta mina ögon och somnade så jag vaknade vid tjugo i 9 hehe whoopps! En sak som jag har börjat störa mig så otroligt på är att mina kroppsdelar somnar hela tiden! Jag vaknar och mina fötter sover jag sitter ner i några minuter och dom sover jag skojar inte dom somnar var 10:e minut ungefär och ibland märker jag det inte förens jag ställer mig upp, då får jag den otroligt obehagliga känslan ni vet som man får när dom vaknar. usch! Även händerna somnar ibland utan att jag märker något. Obehagligt. Nu ska jag äta frukost.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0