Happy valentine's day

Grattis alla på alla hjärtans dag! Igår åkte jag och älskling till Borlänge där vi plaskade runt på deras äventyrsbad både inne och ute. Luringen lyfte upp mig ovanför vattnet i utomhusbadet så jag höll på att frysa sönder men ack va skönt det var:) Efter det drog vi hem och åt thaimat och myste lite innan folket kom. Resten av kvällen drack vi lite, spelade lite biljard och annat. Men ingen krog och det va skönt. Så idag har vi tagit en mysig promenad i solen, det har vart grymt väder och så härligt att se snön smälta! Nu när björn är och tränar har jag bakat bröd, skurat, diskat hängt in tvätten och annat känner mig mycket duktig. Hoppas bara att det blir gott jag har aldrig bakat bröd innan, i alla fall inte vad jag kommer ihåg. Men ikväll blir det fruktsallad med jordgubbar, galiamelon, honungsmelon, annanas och vindruvor och salta kex med olika ostar samt nybakt bröd underbart. Vi ska även hålla i våran nypåbörjade söndagstradition och spela bingo lotto hehe

Hoppas ni får en mysig kväll ni med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0