Min underbara älskling

God morgon
idag skulle jag ha gått upp samtidigt som älskling och det gjorde jag med. Jag gick upp kokade kaffe, tog mig en fralla, dom jag gjorde igår var grymma! Sen drack jag kaffet och tänkte att detta ska gå jag måste bara vila ögonen lite så jag satte klockan på 8 och skulle vila i en halvtimma, när klockan ringde tryckte jag på snooze knappen för att vila 5 minuter till, detta fortsatte i en timma sen tryckte jag på fel knapp och vaknade halv 10 inte bra alls men jag höll mig nästan vaken i alla fall hehe Gårdagen var supermysig verkligen. Vi åt nybakat bröd, kex och massa frukt tills vi nästan storkande. Jag fick mig en alla hjärtans dag present också fast att vi hade bestämt att vi absolut inte ska köpa något hehe Jag fick ett spakit, ett shampoo jag kollat på tidigare på dagen, en påse lindts mjölkchoklad och en dagkräm. Min tog slut den morgonen nämligen. Nu var det såhär att älskling hade ingen aning om att det fanns olika krämer för olika åldrar så jag fick en för 50+ men det är ju såklart tanken som räknas och jag tycker han är så söt!! Kunde inte önska mig en mer underbar pojkvän än honom. Idag började fresten nervösiteten kicka in. Nästa vecka börjar jag ju min praktik och jag är så nervös! Jag vet att det kommer gå jätte bra men jag kan inte hjälpa att få lite panik hehe Idag är det så fint väder ute så jag ska hoppa in i duschen, ta på mig kläder och sticka ut på en promenix.


 

        
                               

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0