torr luft och blött vatten?

Morgon!
Idag gjorde jag ytterligare ett försök i att gå upp vid 6 men sen kom jag på att jag kan allt snooza till klockan 8 så sagt och gjort. I går hade jag och älskling ett litet mindre vattenkrig med varandra haha han stod i duschen när jag borstade tänderna och tog av mig sminket. Plötsligt känner jag droppar i håret men säger inget, men det fortsätter det kommer mer och mer vatten och där innen står björn och fnissar haha och ja ibland tänker jag inte förens jag pratar så jag skrattar och slänger ur mig.

M - Vad hade du sagt om jag kastade torr luft på dig?

Björn blir förvirrad och frågar

B -
Va?

M - Ja, du kastar ju blött vatten på mig.

haha, ja vad kan man säga. Kriget fortsatte i alla fall, jag försökte i en ren hämnd blåsa med hårtorken på honom men ja, det funkade inte så bra och jag blev bara mer och mer blöt så jag hämtade ett stort glas iskallt vatten istället. The end



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0