Snart är det spöktimma

Nu är älskling och hans "entourage" ute på krogen och röjer, dom ska se Adam tensta och jag är lite avis just nu hehe men istället pluggar jag. I morgon ska första pappret vara klart och jag är inne på sista uppgiften nu så jag kan vara lugn med att jag hinner:) Jag har faktiskt pluggat i många timmar nu och skrivit så pennan glöder, men hey man måste ju underhålla sig själv på något sätt. Tryckt i mig massa godis har jag med gjort men jag känner att det är okej, ska jag va hemma och plugga en lördag ska jag fan unna mig en påse godis också! Jag kopplar Adam Tenstas låtar till sommaren något så otroligt och herregud vad jag vill ha sommar nu. Jag har tröttnat något fruktansvärt på kylan, vintern, mörkret och snön nu så jag storknar om det inte blir vår snart. Det slutar ju aldrig snöa och det blir kallare för varje dag. I morses när jag vaknade så strömade solen in mellan persiennerna och lös upp rummet. Då blev jag glad, jag kollade upp mot himlen som va blå och blev ännu gladare, sen kollade jag ner på marken och det va....VITT! Det va som... för en sekund var det vår i mina tankar.

Jag kan inte hjälpa att sitta och kolla på massa solbilder nu från min och Björns resor. Gud va härligt det ser ut att vara, blått vatten, sol och bikini. Kan det bli bättre, jag tror inte det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0