Havets rikedom

God morgon!
Nu är det 5 dagar sen jag rökte sist och okej det har vart och är väldigt jobbigt ibland men jag vill verkligen klara detta. I mellan åt glömmer jag helt varför jag ville sluta och tycker att det va ju väldigt dumt gjort eftersom jag tänker på cigg hela tiden! I alla fall i går så hade jag praktik och gjorde en manikyr och en pedikyr på Gunnel. Hon blev fin från topp till tå hehe när jag kom hem tappade jag upp ett algbad och la på en algmask:) Riktigt härligt. Jag fick ta med mig lite ifrån salongen och prova och jag blev riktigt nöjd. Jag tog av masken med varma handukar vilket va minst lika härligt hehe man kände sig så ren och fin. Så det ska jag försöka hinna med en gång till i veckan. Nu ska jag gå ut och ta en liten morgon promenad i solen. Utan att röka. whoosh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHa, du är nog en av få som är söt i en sån mask=)

2010-03-16 @ 11:02:54
Postat av: mathilda

haha söt vet jag inte men tack ändå:)

2010-03-16 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0