Hemmagjord peeling

Jag har haft världens mest krävande dag idag, gud va jag har slitit. Haha jag är extremt ironisk nu. Det va väldigt lugnt på salongen idag så jag har bara packat upp lite produkter, druckit kaffe och fått en jätte skön massage.
Jag drägglade seriöst när det var klart, så avslappnad var jag. Jag vill härmed rekommendera Gunnel från Nässjö! Hon har nämligen precis startat eget, eller ska starta eget och hon är gudomlig.
När jag kom hem åt jag sen blandade jag min egna peeling. Jag tog havre, vatten, honung och eterisk olja och kladdade på kroppen, sen sköljde jag av det. Nu efter badet känner jag mig så fräsch så. Nu är det bara naglarna kvar, jag skiter i bus för jag är för lat idag hehe

Recept:

Häll ca 2 dl vatten i en kastrull, häll i 1dl honung och till sist fyll på med havregryn, jag har inte koll på hur mycket jag tog men chansar på ca 3dl. Blanda detta när det värms upp och häll i några droppar eterisk olja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0