Min dag idag

Det va skönt att kunne göra vad jag ville denna helgen och bara vara. Jag behövde det verkligen. Igår åkte jag in till stan och skulle egentligen fika med amanda, men blev istället en ensamfika. Senare på kvällen åkte jag amanda och amanda syster till gräshagen där vi förfestade lite innan vi gjorde stan. Så idag har jag bara tagit det lugnt i min egen takt. Jag har städat rummet lite, postat ett brev, lagt ut en annons på blocket, tänkte testa om det går att sälja kläder över internet, om det går så kanske man gör det igen hehe  Jag har även lagat mat i form av pommes och korv haha  gott var det i alla fall!:)

I morgon ska jag praktisera och jag hoppas jag hinner göra massa massa massa i morgon. Inte ligga på latsidan, då kommer man ingenvart. Jag ska ju som sagt vara färdig i juni och det är inte långt kvar nu. Hurry hurry!

Vems pojkvän är bäst fresten? Min såklart, alla andras är bara skit haha
Detta fick jag av min älskling när han var på kryssning förra gången:)


Kommentarer
Postat av: <3

Nu glömde du väl en sak älskling ;)

2010-03-21 @ 20:06:54
Postat av: mathilda

haha nej jag glömde det inte;)

2010-03-21 @ 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0