Livet är till för att avnjutas...imellanåt

En riktig livsnjutare, det är snärtan det, min katt alltså. Hon strosar runt här lugnt och stilla, sätter sig med nosen mot solen i timmar och bara tar in värmen den ger. Men jag har precis städat i ordning mitt rum och ska dammsuga och damma så fort jag tryckt i mig mina äggmackor snabbare än jag hunnit blinka haha I eftermiddag blir det lite spa-fix. Min kompis Lisa kommer hit så ska jag fixa hennes bryn, hon blev mycket nöjd förra gången så hon får fortsätta gå hos mig. Men innan det ska jag hinna med och sätta min nos i studieböckerna och försöka trycka in allt som står om lymfsystemets samverkan med immunförsvaret samt ämnesomsättningen och dess alla "bolismer". ja ni förstår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0