Effektiv söndag

Shit. jag och älskling vaknade tio i ETT i morse! Jag som brukar studsa upp ur sängen innan 7 på morgonen haha Men igår va det utgång och sparka klackarna (bootsen) i taket som gällde! Jag och syster drog till Dawo där Björn och co. väntade:) Efter några timmar där drog vi till krogen och shakade våra lurviga. Stackars Björn fick gå med två orlika storlekar på skorna en 41:a och en 47:a. Hans kompis som drog tidigare hade nämligen tagit hans 47:a Herregud en annan kan inte ens gå i en storlek större men han hade inte ens märkt av att han hade en sko 6 storlekar för stor på andra foten. haha Björn fick snällt ha hans sko på tårna.

Idag har jag i alla fall gjort lite nytta. Jag har slipat och spacklat köket så vi kan börja tapetsera i veckan:) Det ska bli så härligt med ett nytt fins kök. Vi har även bestämt oss för att ha ett barbord istället för köksbord. Vi vill nog ha ett likadant som Er mamma:) Men vi ska betsa(?) det mörkare bara.

Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja bort allt slipdamm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0