happy

Jag tror jag har PMS. De senaste dagarna har jag verkligen vart sur, nere och hatat allt verkligen men idag skiner jag lika mycket som solen. Kan vara för att Åhléns har tagit in delar av The body shops sortiment eller att jag blev så nöjd med min intervju jag hade idag. Tidningen skickar ett par exemplar hem till mig som jag kan spara:) Kul att man kan marknadsföra sig själv och sitt jobb på detta sättet.

För tillfället är min mobil på lagning så inga bilder kan tas:(

Jag längtar tills jag kan sätta mig ner och känna mig lycklig på riktigt och inte tveka på om det är "den tiden i månaden igen"



jag försökte göra en sån där flirt med ögat men eftersom mina ögon är lite knas så ser det mest ut som att jag får sol i ögonen haha


Kommentarer
Postat av: Mor<3

Kan du blinka med ett öga?? Du ser lite busig ut=) SAKNAR DIG MASSOR<3<3<3

2011-04-13 @ 15:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0