Sovmorgon

Morning! Idag börjar jag inte försen 11 men det betyder inte att jag sover hela morgonen ändå. Istället har jag målat ett lager till i köket och diskat. Jag såg att färgen hade runnit lite så jag skulle bara dra ut färgen en aning, istället blev allt bara kaos och nu ser det för jävligt ut. Får bli ett lager till ikväll. Björn målar taket och jag tar finjobbet eller vad man ska kalla det. Är ledig i morgon så då blir det tapetsering för hela slanten!:) Jag längtar så oroligt mycket till tapeterna är uppe och jag kan gå in i mitt bloiga kök en solig morgon och hälla upp en kopp kaffe innan jobbet. Varje dag kommer ju vara underbar hehe Nä nu ska jag äta frukost och bädda sängen. Sen blir det jobb:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Söta lilla du. vad duktig du är. Glöm inte att "inte göra något, nångång" <3<3<3

2011-04-06 @ 07:46:01
Postat av: mathilda

Just nu ligger jag i soffan och gör absolut ingenting:) <3<3<3

2011-04-06 @ 08:41:03
Postat av: Pappa

Du får plocka fram dina pappagener och lära dig att verkligen koppla av. kram

2011-04-07 @ 19:59:51
Postat av: mathilda

Haha ja det kanske man ska ta och göra:) <3

2011-04-08 @ 09:17:28
Postat av: Mamma

Neeej, jag menade inte att du ska koppla av så mycket. Behåll dina fina mammagener istället<3<3 =)

2011-04-08 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0