2011-12-19

God morgon! Sitter här i mjukisarna och dricker mitt kaffe. Har precis färgat brynen och ska snart smyga in i sovrummet och hämta kläder. Min stackars älskling har gått och blivit sjuk:( Har kört för hårt med honom i helgen. Vi har städat i två dygn. Nu låter det som att vi måste hft jätte äckligt hemma men nej , not to worry! Vi har städat förrådet och alla skåp och lådor har omorganiserats och rensats på sånt på aldrig kommer använda. Så igår när vi äntligen blev klara bakade vi lite mer julgodis. Nämligen nougatrutor. Har inte smakat dom än efterssom dom ska vara riktigt kalla och sega när man äter dom men det såg riktigt mumsigt ut.

Nu får jag ta och snabba på lite här så jag kommer ner till salongen:)

Till Petra! Jag blev så glad av att se din kommentar. Saknar dig verkligen om du ser detta slå en pling;) så vi får catcha up lite! Skål till dig hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0