Poland be gone...

Dagen har spenderats mestadels inomhus på grund av all snö. Herregud hur mycket snö rymmer himlen egentligen?! Har dock tagit mig en runda på stan och bytt hörlurarna jag köpte igår, fick tyvär inte i dem i öronen haha Blev ett par som man kan byta storlek på istället:) Tänkte ta mig en kvällspromenad sen och inviga dom eller rättare sagt sätta dom på prov. Snälla få dessa att sitta kvar i öronen! Men innan dess ska jag plocka och organisera lite i lägenheten, ni vet byta plats på prydnader osv. Vill ju att det ska vara fint här tills i morgon då min älskling, sambo och efterlängtade Björn kommer hem från Polen! En hel jävla (ursäkta språket) har gått sen han åkte och jag kan säga att han kommer inte hem en dag för tidigt!

ÅH jag känner för att göra mig extra fin och sticka ut och se vad Avesta kan erbjuda (haha) får fjäska lite för min man när han kommer hem så kanske det blir ett glas ute i helgen. Bara vi två:) Har mycket att ta igen nu efter en månad isär. Tyvärr räcker det inte att prata ett par timmar i telefon om dagen jag behöver min dagliga Björndos:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0