Fifty fixad och klar

Åh idag har lilla Fifty vaccinerats. Andra gången avklarad nu och nästa om ett år:) Hat även jobbat några timmar och hunnit gå en väldigt kort vända på stan. Men köpte i alla fall de nya vitamin tuggummina Vigo, Vigo beauty såklart;) Köpte även lite grejer till mobilen bland annat ett gummiskydd och en sån plastskiva man sätter på skärmen. Min gamla mobil va full av repor och det vill jag inte ha på denna!

Nu ska jag trött som jag är sätta på min träningskläderna och gå en vända på min crosstrainer jag fick i present!

Just det! Våran lilla misse har hela tiden betett sig lite som en hona. Många kallar honom för hon osv. Idag fick vi reda på att killen bara har en kula! stackarn kanske bara är sent utvecklad men om inte så krävs en mycket mer omfattande operation när han ska kastreras:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0