Mitt bakhuvud brinner!!

Idag är det tisdag vilket betyder att jag är ledig idag. Kommer dock jobba varje dag fram till nästa tisdag från och med i morgon men det ska vi försöka glömma nu haha Idag är det storstädning som gäller, alltså skura, damma, dammsuga, stryka, skrubba toaletten och badkaret osv. men innan dess ska jag på massage. Jag har en rygg full av knutor och det är inte skönt kan jag säga. Björn har fått massera mig på kvällarna eftersom jag annars är för stel för att ligga rätt. Får hoppas dom försvinner snart så jag slipper strålningarna upp till huvudet som får mig att tro att hela bakhuvudet brinner haha jag skrattar men jag skämtar inte. jag slängde mig alltså i ren panik ner på golvet första gången det hände och skrek till björn att det brinner i nacken. Det va ingen rolig känsla. Jag har även beställt en sak idag som jag tror kommer hjälpa mig mycket. Det har inget med nacken att göra men berättar mer om det senare. Nu måste jag sätta igång här och hoppa in i duschen innan jag ska gå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0