Åhhhhhhhhhhh

Okej jag orkade inte ta mig ner till affären, jag borstade håret och blev helt slut. Men min älskling gick ner och köpte en ny termometer och berocca performance till mig så jag får i mig lite energi. Det visade sig att jag fortfarande har feber. Den hade gått ner en aning men inte märkvärt. Så vi får se ikväll, då har man ju högst temperatur så jag resonerar så att om det inte är jätte stor skillnad så kanske jag kan jobba några timmar i morgon. Vill ju inte riskera att bli sjuk i en vecka för att jag går tillbaka och anstränger mig för tidigt. Jag känner bara att jag har inte tid att vara sjuk, det finns massa jag måste göra. Men som sagt förhoppningsvis så stannar tempen där den är eller ännu bättre går ner till normaltemperatur!! Jag vill göra någon nytta nu! Värdelösa vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0