Boooohooooo

Åh denna veckan går inge bra för mig. Jag har feber, inflammation i visdomstanden och är orkelös och jag vet varför. För några dagar sedan tog jag en genväg på jobbet, nämligen under en stege och nu får jag va jag förtjänar! Tänk om det är så, hoppas bara det inte gäller 7år nu bara:(

Jag gick hem i onsdags för jag hade feber och stannade hemma torsdagen också men jag mådde ju bra i torsdagskväll så jag tänkte att jag kanske hade blivit frisk. Febertermometern har ju inget batteri kvar så den va ju värdelös men i alla fall så gick jag till jobbet igår och kände mig helt okej till en början sen började jag sakta känna mig sämre och sämre och 8 timmar senare brännde tårarna bakom ögonen. Jag orkade inte mer, eller rättare sagt min kropp va fly förbannad på mig och försökte skrika gå och lägg dig för fan du är ju sjuk! Men jag  tänkte att jag har ju klarat 4 timmar, jag har ju klarat 6 timmar och till slut efter 8 timmar så fick jag tacka för mig. Nu dagen efter sitter jag med en jävla inflammation i tanden eller tandköttet eller vad det nu är. Det har svullnat upp så jag känner mig som en halv hamster och biter på tandköttet varje gång jag pratar eller har munnen stängd. Låt mig då tillägga att jag jobbade ihop med stegen igår också så den tyckte väl att det räcker inte med feber.

Ja nu är klockan lite över 7 på morgonen och jag känner mig allmänt påkörd MEN ändå tänker jag att, jag är ju ändå vaken så varför inte gå och jobba, haha HÅRDROCK!

Nej, idag blir det en kanna glass och sängen för mig, annars kommer jag väll svimma från stegen. Förhoppningsvis frisknar jag till för fullt och kan köra gärnet snart igen. Nu skriker in nacke till mig också så jag ska väll återgå i liggande position! Det va allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0