Benhinneinflamation

Det har jag råkat ut för. Böjade få ont igår och idag gör det ännu ondare och har gjort så hela natten. Har inte hittat någon ställning för benet som känns skönt att sova på men det blir att ta det lugnt idag och bara chilla med benen. Ska börja packa lite och idag ska vi nog köpa soffan. Försökte göra det igår men hungrig, ont i benen och köpa möbler va inte kul. irriterade va vi båda två och det har inte vart lätt med möbelshoppingen denna gången kan jag säga. Vi vet inte måtten utan får gå på minnet och det har gjort oss irriterade som fan. Björn hittar soffor som är enorma och vill ha dom fast att dom inte får plats men han har inte det bästa fotografiska minnet och han litar inte riktigt på mig när jag säger att det inte kommer passa. Samma gäller färger. Han ser inte vad som ser bra ut och inte och ja ni kanske förstår. Inte lätt att inreda ett hem när ingen riktigt vet hur det ser ut. Men jag ska försöka ta några djupa andetag nästa gång vi går in på IKEA haha Det kommer nog bli snyggt i slutändan men jag visar inte vilka möbler vi ska ha innan vi har dom.

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0