saved by the ring

Idag fick jag ett samtal som kom i precis rätt tid i mitt liv. Jag vill inte avslöja för mycket innan jag vet allt men dom ringde från ett SPA och jag ska dit senare i veckan för att få reda på mer. (OJ HERREGUD va det åskade till nu!! Trodde himlen föll ner det har ju vart lugnt i timmar!). När jag vet mer berättar jag innan dess ska jag bara njuta riktigt ordentligt av lyckoruset i min kropp!

Avslutade precis ett riktigt härligt pilates-mag pass på bara en halvtimma men herregud va tungt det va. Kommer kännas skönt i morgon. Funderade på att ta en promenad ute men har riktigt ont i skenbenet av någon anledning och nu slog åskan slag i saken. Det blir att ta det lugnt en timma till Björn kommer hem. Då blir det kungsmöbler.

            

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis, håller tummarna för dig :-)

2012-08-20 @ 17:26:29
Postat av: Mathilda

Tack jag ringer direkt efter:)

2012-08-20 @ 19:08:58
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra?

Ha en fin kväll.

Kika gärna in på min nya modellbild som bröllops bride.

KRAM

2012-08-20 @ 20:53:51
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Emelie

Söta bilder! :D

2012-08-20 @ 21:34:29
URL: http://justanothervoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0