Snackaroonie

Sitter i sängen och pluggar lite. Eller fräschar upp minnet lite inför i morgon, å så spännande! Så kul att det händer på en fredag också så blir helgen extra underbar. Min framtid känns riktigt bra idag, flyttar om en vecka(äntligen) och förhoppningsvis så är drömjobbet landat. Ser fram emot morgondagen.♥

Medan jag sitter och läser på mumsar jag på lite nyttigt snacks. Nämligen frysta vindruvor som är lite av en favorit. Är det inte vingummin så är det vindruvor, höhö

Något som slog mig nu är vafan heter vindruvor på engelse, winedroves?

                                                                

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heter det inte grapes?

2012-08-23 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0