Fredag 2012-02-03

Sitter i soffan med mina älsklingar och har precis avnjutit en härlig middag Björn lagade, mums! I morgon blir det upp tidigt förr loppis, nu ska här säljas som aldrig förr! Lugn helg, som ni kanske vet är jag inte mycket för att festa bort mina helger. Har hellre en lugn mysig helg med sambon än en bakfylla. Hatar att vara bakis, känns värdelöst att inte orka göra något och man känner sig ofräsch. Neej tack! På söndag ska Björn och ett par av hans kompisar komma hit och kolla på Super Bowl. Så dom kommer väl spendera måndagen hängiga i alla fall. Jag tänkte jag skulle passa på att vara den perfekta husmorn som hämtar ny öl och grejer haha Får se hur det blir med det;)

Nu blir det cougar town och godis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0