Fruktansvärt frustrerande

Det är svårt att söka jobb på distans. De finns inga jobb att söka och man kan ju inte gå in och presentera sig själv och lämna brev. Alla butiker som hm, åhlens, kicks med mera har ju ingen mailadress jag kan skicka till heller. Vi ska försöka ta en helg snart i alla fall och åka ner och lämna cv. Jag ska plöja hela jkpgs gator och lämna i varje butik och salong som finns! Men i helgen ska vi ha loppis igen. Det va ju rätt kul förra gången och vi har massa saker kvar så vi får hoppas vi får en del sålt i helgen med.

En sak som också är svårt är att få till en bra CV bild. Framifrån, utan distraherande saker i bakgrunden men med massa vishel och arbetsvilja i blicken haha Jag ska försöka hypnotisera dom med mina ögon. ANSTÄLL MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0