Kärlekens dag!

Igår va det ju Alla Hjärtans Dag<3. Jag spenderade halva dagen med att damma och skura hemma sen slängde jag mig i badet så jag va fräsch till min älskling kom hem. Sötnosen hade vart och köpt blommor och några produkter som jag älskar! Dessa blev snabbt mina favoriter, gud va gott dom luktade! Sen gick vi och handlade till middagen som bestod av klyftpotatis, pepparbiff, jensens B-sås och vitlöksbröd och sallad. Björn hade gjort så fint när jag kom in i köket. Han hade tänt ljus på bordet och hällt upp varsitt glas vin. Hur kan jag förtjäna denna underbara man? Efter maten kollade vi på film och åt lite efterrätt. Eller massa efterrätt! Paradischoklad, glass, hallon etc. haha Det va en helt underbart mysig dag och det va så mycket kärlek i luften att man kunde skära det med kniv;) Ska visa våra nya fina köksmöbler sen också, älskar dom!


                                                
                                                  Våran lilla snusmumrik Freiya ska vara med överallt;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0